Ar galima atsiimti prekes pačiam?
Taip žinoma! Karantino metu prekes galite atsiimti fizinėse parduotuvėse Šiauliuose:
Vilniaus g. 224.


Kaip galėčiau grąžinti prekes?
Prekes, kurių kokybe nesate patenkinti, galite pakeisti arba grąžinti per 14 dienų (nuo
gavimo dienos iki grąžinimo išsiuntimo), jeigu prekės atitinka šias sąlygas:
- grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje (atidaryta pakuotė nėra
įvardijama, kaip pažeidimas, jeigu tikslas buvo įsitikinti, jog gauta prekė atitinka
elektroninėje parduotuvėje nurodytą aprašymą);
- prekė yra nenaudota ir nesugadinta;
- prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos
apsauginės plėvelės,
nesutepta ir kt.);
- grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos;
Grąžinama pinigų suma vartotojui už netinkamą prekę yra įsigyto produkto kaina be
pristatymo mokesčio.
Pristatymo mokestis klientui nėra grąžinamas.
Grąžindami prekę privalote užpildyti mūsų prekių grąžinimo formą ir atsiųsti ją kartu su
grąžinama preke.

Prekių gražinimo forma


Grąžinamą prekę prašome siųsti Omniva paštomatu, šiuo adresu: M.Valančiaus g. 18.,
Šiauliai. Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjas atsako už prekių supakavimą ir
pristatymą.
Pirkėjas gali keisti prekę ir savo pasirinkimu reikalauti:
- kad prekė būtų pakeista analogiška tinkamos kokybės preke, išskyrus atvejus, kai
trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl Pirkėjo klaidos;
- kad prekė būtų pakeista dėl netinkamo dydžio.
- prekės keitimas į kitą pasirinktą prekę (kai prekės keičiamos ir keitimo metu susidaro
kainų skirtumas, Klientas privalo sumokėti E&F Mados Namai kainų skirtumą);
- tais atvejais, kai E&F Mados Namai neturi pakeitimui tinkamų prekių, Klientui
grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
Grąžindami prekę privalote užpildyti E&F Mados Namai prekių grąžinimo formą ir
atsiųsti ją kartu su grąžinama preke.


Kodėl naudinga turėti paskyrą „E&F MADOS NAMAI“ elektroninėje parduotuvėje?
Turėdami paskyrą galite išsaugoti pristatymo adresą ir sąskaitos-faktūros duomenis,
galite sekti užsakymą, pateikti prekių grąžinimo ir skundų formą bei savo užsakymų
klausimais lengvai susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo tarnyba.


Kaip grąžinami pinigai grąžinus prekes?
Grąžiname pinigus tuo pačiu būdu, kuriuo buvo atliktas mokėjimas už prekę. Jeigu už
prekę buvo mokėta mokėjimo kortele, pinigai bus grąžinti į nurodytą banko sąskaitą per
5 d.d. nuo prašymo pinigams grąžinti pateikimo.


Ką daryti, jeigu gavau ne tą prekę arba prekė yra su defektu?
Susisiekite su mumis, užpildę prekės keitimo/grąžinimo formą mes Jums prekę
pakeisime arba grąžinsime pinigus.


Kaip galima atsiskaityti už prekes?
Atsiskaityti galite bankiniu pavedimu arba grynaisiais mūsų parduotuvėje Šiauliuose,
Vilniaus g.224.


Kaip žinoti, kad mano užsakymas yra užregistruotas?
Sėkmingai atlikus užsakymą į nurodytą el. paštą gausite patvirtinimą. Jeigu patvirtinimo
negavote, įsitikinkite, ar el. pašto adresas buvo įvestas teisingai ir ar laiškas nenuėjo į
„Spam/Junk“ aplanką. Jeigu manote, kad užsakymą atlikote teisingai, tačiau nerandate
patvirtinimo – susisiekite su mumis el. paštu info@efmadosnamai.lt


Ar išrašote sąskaitas faktūras?
Taip. Fiziniams ir Juridiniams asmenims sąskaitos faktūros yra atsiunčiamos kartu su
preke paminėjus, jog jų reikia.


Ar kainos stacionarioje ir elektroninėje parduotuvėje yra vienodos?
Stengiamės Jums pasiūlyti kuo įvairesnius pasirinkimus, tad dažniausiai prekių, kurias
rasite internetinėje parduotuvėje, nerasite fizinėje.